torsdag den 31. juli 2008

Så kom dagen.....

Endelig kom jeg, Fru. Foldager, også ind i teknologialderen og fik oprettet min helt egen blog.
Sidder nu med en præstationsangst-agtig fornemmelse. Har altid sagt at mit liv er for kedeligt til reality-tv. Men hvad med blogging? Bor jeg smart nok? Er der noget jeg skal have malet hvidt inden jeg begynder at fotografere mit hjem i alle ender og kanter, for at illustrere, at selv om man bor i Ikast og har mand, barn og (en meget fældende) ruhåret gravhund, kan man faktisk godt fremstå lidt smart og stilbevidst - hvis altså lyset står rigtigt den dag billedet bliver taget?
....Og har jeg i det hele taget noget livs indhold som der er nogen i hele verden der gider at læse om. Jeg tror ikke selv på det - men kaster mig på trods af alle disse skrubler ud i bloggingkunsten, simplehen fordi jeg gerne vil prøve det.

Velkommen til min blog !

Ingen kommentarer:

Send en kommentar