mandag den 15. september 2008

Bonde-kænguru...?

En lækker bondeskjorte i garnfarvet bomuld med tinknapper og......kængurulomme er kommet ud af min symaskine. Han bliver bare så lækker den lille Anton.
Mønstret er fra "Sy og strik børnetøj 0-3 år". Men det er naturligvis lavet om til ukendelighed. Det var egentligt en skjorte med gennemgående knaplukning og belægning i halsen.




Det lille "made by my mummy" mærke er en af mine idéer som jeg har udviklet via mit arbejde som kreativ indkøber i Stof & Stil. Hvilken kreativ mor kan undvære sådan et mærke?

3 kommentarer:

  1. Aj altså Fru Foldager - hvor er det dog irriterende, at det altid er dig der får de fede ideer først!! :-) Den skjorte er SÅ FED!!! Først tænkte jeg, at du havde købt den! Men nej nej, den laver mummy da selv :-) Den er bare skøn!! Og så kunne du da bare have ringet og sagt at du bagte muffins og bryggede Latte - så var jeg kommet fluks!

    SvarSlet
  2. Hei.

    Så flott skjorten ble!! Liker så godt den stilen på barneklær.

    Og du, du må vise fram strikkevesten når den er ferdig. Jeg venter spent. Det hørtes nemlig veldig fint ut!

    Ønsker deg en god tirsdag.

    SvarSlet
  3. Den er SÅ fin....jeg vil også have en lille dreng...og så vil jeg snart i gang med at sy igen.

    Ses i morgen....endelig.

    Karen

    SvarSlet