søndag den 7. september 2008

Husflidsmesse i Viborg

Mette T. ringede i fredags og foreslog at mødes på husflismessen i Viborg søndag. Det var den bedste ide jeg er blevet præsenteret for i lang tid. Der var venindefrokost og hygge i farvandet, samtidig med at muligheden for at få luftet dankortet var stærkt overhængende. Jeg slog til med det samme! Den slags begivenheder indtræffer alt for sjældent når man bor så langt fra hinanden som vi gør.

Vi var knapt kommet indenfor døren på messen før de første indkøb stod i kø. "Kaiuni" garn. Det måtte ejes. Måske bliver det til noget til Anton. Måske skal jeg bare bruge det til at kigge på. For det er da fantastisk....


Dernæst stod der en stor kasse med messing bogstaver og skreg på at blive købt. Bogstaverne var fra gamle gravsten. Hmmm.....det kan man jo tænke lidt over sin holdning til. Jeg har valgt at betragte det således at det er smukt at bogstaverne får liv endnu engang efter at have siddet på en gravsten i vend og vejr i mange mange år. Nu kan vi finde glæde ved at se på dem i en ny sammenhæng. Prøv at gæt hvem jeg havde i tankerne da jeg valgte bogstaverne ud iblandt mange.....






2 kommentarer:

  1. Tak for en rigtig god dag... (Smiler) Det trængte vi til :-)

    SvarSlet
  2. Ville også gerne have været der, men måtte jo bare til Skagen...tur-retur.
    God dag i Ålborg i morgen.

    Karen

    SvarSlet