mandag den 1. september 2008

Ny yndlingsbog

Jeg fik den anbefalet af Mette T. for en måned siden. "Sy og strik børnetøj 0-3 år" af Ulla Welinder. Jeg købte den ca. 2 dage efter og har bladret i den hundredevis af gange. Jeg har endda tegnet et af mønstrene af og købt stof i Stof & Stil. Men hvad er der sket....ikke noget som helst. Nu må jeg snart komme i sving. Det er en lækker bog som jeg glæder mig til at komme igang med.
Fortsættelse følger......

Måske er grunden til at børnetøjsbogen må vente, at jeg for 14 dage siden var i Odense og kom til at besøge "Tante Grøn". Tante Grøn er en meget inspirerende garnbutik med med smag for rigitg god kvalitet. Det er lige noget for mig, og jeg opfandt da også lynhurtigt et behov for at erhverve mig en del af denne lækre overskudsagtige livsstil der herskede i butikken. Så nu skal Anton have en ny cardigan i Alpakka garn fra Sandness Garn.

3 kommentarer:

  1. Den er SÅ FLOT den lille drenge trøje....Gid jeg havde en lille dreng at klæde på....(og kunne strikke så pænt)

    Tak for hilsen på min blog.

    KAren

    SvarSlet
  2. Den boken er super! Jeg har både den og den til litt større barn, og har laget bukser til både minstemor og storebror:-) Nå har jeg et lillamønstrete stoff liggende, og tenkte jeg skulle prøve meg på kjole/tunika + matchende bukse.
    Og genseren blir kjempefin, nydelige farger du bruker, er oppskriften også fra Sandnes Garn?? Ha en fin mandagskveld! Klem B:-)

    SvarSlet
  3. Nej, hvor bliver den lækker - Anton nye yndling! Man kan næsten se hvor blød den er. Det var nu et godt køb du gjorde der! Har du tjekket Tante Grøns hjemmeside? Der kan man også godt falde i :-)Jeg har et link til den på min side...

    SvarSlet