lørdag den 27. september 2008

Trendspottet i Paris

Så har jeg oplevet det med. Jeg er blevet trendspottet i Paris.
Min rigtig gode kollega Karen og jeg var på messe- og inspirationstur til Paris i tre dage. Vi faldt over de fedeste tasker lavet af asiatiske risposer, og måtte naturligvis eje en hver. Karen fik efter kort tids yderst saglig parlementeren, tildelt førstevalgsretten og tog den pink. Jeg valgte derefter en anden model i gule farver, som faktisk har vundet ved nærmere bekendskab. Så nu tror jeg faktisk slet ikke jeg ville bytte med Karen, hvis hun altså skulle komme på den tanke ;-)


Tasken var med på Premiere Vision Messen, og der blev jeg uden jeg vidste det fotograferet (eller min fantastiske takse blev fotograferet). Det var Karen der gjorde mig opmærksom på, at min taske var blevet "spottet". Vi talte med fotografen, som faktisk blev lidt forlegen. Han ejede et emballage firma, der laver æsker, net og poser med print.

Så bare vendt om ikke så længe kan man sikkert få "min" taske på hvert et gadehjørne. Indtil da vil jeg nyde tiden som ægte "trendsætter.

2 kommentarer:

  1. Så utrolig kule vesker dere har kjøpt!!:-) Og turen til Paris hørtes heller ikke dum ut, iallfall ikke når man blir trendspottet;-) Klem B:-)

    SvarSlet
  2. Fed fed taske! Glæder mig til at se den live :-) Og glæder mig til at høre mere om turen, jeg ringer sikkert lige pludselig...

    SvarSlet