søndag den 5. oktober 2008

Lun vest i perlestrik og andre bedrifter

Nu hvor det er gået hen og blevet rigtig efterårsagtigt med regn og rusk, skal vi have fundet vintertøjet frem igen. Anton's hue fra sidste vinter ligner en kalot når han får den på. Derfor har jeg syet ham en ny. Den er opstået ud af en rest lysblå stretch velour og lidt gråmeleret jersey.....og selvfølgelig pyntet med en rød stjerne. Alt fra Stof & Stil. Snitmønstret er hjemmelavet.
Det tog lidt længere tid end jeg havde regnet med. Men nu er vesten færdig - og jeg glæder mig meget til at tage den i brug. Jeg ved ikke rigtig hvad den passer til. Måske er jeg nød til at sy mig et par haremsbukser.

6 kommentarer:

  1. Nej, hvor er den vest bare fed! Du kunne jo bruge den ovenpå noget andet strik, det kan vi jo ikke få nok af lige nu! Og huen på det søde lille hovede!! Sådan en bliver jeg nødt til at lave til Kasper!! Det er han da ikke for stor til, vel??!

    SvarSlet
  2. Altså Camilla, jeg tror jeg bliver nødt til at kopiere den vest :-)

    SvarSlet
  3. Mine piger må da lige vokse lidt nedad....eller jeg må finde naboens lille Oliver og bruge ham som hatte hoved.....
    Han er for LÆKKER ham Anton. Måske fordi hans mor forkæler ham med hjemmelavede super sager.

    Karen

    SvarSlet
  4. Det har bare været SÅ HYGGELIGT med Mille i aften.
    Ville ønske du havde været der også.

    Karen

    SvarSlet
  5. Lua var bare supersøt, jeg elsker kombinasjonen rødt/lyseblått! Vesten er også kjempefin, jeg kan godt se den utenpå en lang skjorte med et skjerf eller et langt smykke... Ha en fortsatt fin weekend! Klem B:-)

    SvarSlet
  6. Jeg er godt i færd med silkekjolen....det virker når man bare laver læg som på tegningen...he he....
    Håber at få den færdig i aften.

    Er han fin igen din Anton?

    SvarSlet