søndag den 9. november 2008

Gyldendal's julebog

Endnu en dejlig og inspirerende bog er udkommet. Jeg er afhængig af kreative bøger. Denne gang har jeg bare ventet med meget stor spændning. Fordi det er en helt særlig bog.













Jeg har via mit arbejde i Stof & Stil, sammen med min rigtig gode kollega Karen, hjulpet den ene af de tre forfattere Pernille Albers, med at skaffe materialer til brug i bogen. Så jeg var meget spændt på at se resultatet.
....og pludselig en dag, med posten kom der til mig et helt specielt eksemplar af bogen. Signeret personligt til mig af Pernille Albers. Og tænk jer, omme bag i kunne man læse følgende..... Gyldendals store julebog udført i et gennemarbejdet lækkert layout, og er fuld af kreative tips og ideér og masser af lækre opskrifter på julemad med et moderne strejf. Den forhandles i Dansk Supermarkeds butikker.

Så har man oplevet det med.....

6 kommentarer:

  1. Hvor der den lækker ud.
    Tillykke med arbejdet.
    Den skal jeg vist lige have kigget på.

    SvarSlet
  2. Neeejjj, hvor er det blæret!! Misundelse er en grim ting :-) Den må jeg have fat i. Jeg plejer at købe den, men det er ved at være et par år siden, jeg sidst har fået den. Var vist blevet mættet :-) Men nu er der jo anledning, til at genoptage traditionen. Glæder mig til at se den! Fortsat god søndag!

    SvarSlet
  3. Så gøy med nye bøker, og spesielt sånne hvor man kan finne idéer og inspirasjon:-) Skulle gjerne hatt denne i samlingen min, jeg også, kanskje hvis det blir en Danmarkstur etter hvert...;-)
    Og så er det jo svært hyggelig å bli nevnt i boka:-)
    Ha en fin uke! Klem B:-)

    SvarSlet
  4. Nu er jeg blevet fast læser. Ikke bare af "vores" nye julebog, men også af din blog...ha ha...
    Det har jeg vaæret hele tiden, men så lige havde lagt den nye sag på.

    KAren

    SvarSlet
  5. Bare at se på forsiden gør at man får lyst til at købe den. Hvor ser den bare flot og lækker ud!!!

    SvarSlet
  6. Nu har jeg anskaffet bogen, den er bare super lækker! Hvorfor er det lige, at vi ikke sælger den i STOF og STIL??

    SvarSlet