søndag den 16. november 2008

Kitch eller klasse....

Hæklede fluesvampe og et mærkeligt væsen, som er en blanding af et voksen dådyr og en bambi, har sneget sig ind i mit hus. Ikke et ord om at være en let påvirkelig forbruger. Men når man er blevet bombarderet med kulørte magasiner med bambier og svampe i flere uger, så må man jo give efter for presset. Og jeg syntes at begge dele er det mest fantastiske pynt ved dette års jul. Derfor har jeg tyvstartet julen med en lille dekoration, som vi kan gå og glæde os over indtil 1. december, hvor vi virkelig skal give den gas. Svampene er hjemmelavede, efter opskrift fra Stof & Stil De forvoksede bambier kan fåes mange steder hvor man kan købe julepynt.

4 kommentarer:

  1. Jeg er vild med din "anretning" - så absolut klasse herfra. Du har ret - det vrimler med dådyr/bambier i alle bladene. Jeg skal også ud og have fat i nogle. Om jeg når at hækle svampene tvivler jeg på, men hvor er de bare søde.

    SvarSlet
  2. Ja klart klasse....og måske lidt kitchet på samme tid.

    Karen

    SvarSlet
  3. Ja, den er fed fed. men hvad med denneher:
    http://alskarsott.blogspot.com/
    fine kager ikke?

    SvarSlet
  4. Åh jeg er vild med de hæklede svampe. Så dem godt i Stof og stil i Aalborg sidste gang jeg var der, men fandt aldrig ud af om der fandtes en opskrift eller det er noget fra et ugeblad. Ja- kræene er lidt kiksede men meget søde alligevel. Sjov ide.

    SvarSlet