søndag den 30. november 2008

Nu må vi gerne!

Så skal der pyntes til jul. Lørdag var jeg i Silkeborg, hvor jeg besøgte "Karens" julebasar på Rudolf Steiner Skolen. Og man skulle da være et skarn, hvis man ikke lige kom til at købe lidt håndgjort julepynt til spotpriser. Man har jo næsten ingenting......;-)










Jeg købte to pakker til lørdag aftens julefrokost-pakkespil (den ene fik jeg iøvrigt selv hapset med hjem igen. Det var to hæklede svampe. He he..ikke dårligt. Man ved hvad man har, ikke hvad man får). Desuden købte jeg to små figurer af en kagemand og en kagekone med glasur, lavet i brun uldboucle. De er til Anton. Han får et lækkert stykke julepynt hvert år. Så når han engang får lov til at flytte hjemmefra, er han en veludstyret mand. I hvert fald når det gælder julepynt.
Lygterne er også fra basaren. De er foldet i papir og giver et rigtig hyggeligt lys. Jeg syntes de er en fantastisk klon imellem noget retro og noget Le Klint-agtigt. Jeg er vild med dem.
Jeg er endnu ikke færdig med at pynte til jul. Det kan godt tage et par dage. Men jeg er begyndt. Har fået lavet advendtsdekoration og kalenderlys, plus lidt krams rundt i hjørnerne. Resten kommer senere.

3 kommentarer:

  1. Åh nogle fine billeder du har taget.
    Håber du synes det var umagen værd at komme hele vejen til Silkeborg.

    KAren

    SvarSlet
  2. Kan da godt forstå hvis du blev fristet. Sikken en masse dejlig juelpynt. Skønne billeder, og skønne farver.

    SvarSlet
  3. Sikke nogle dejlige ting.
    Jeg ville helt sikkert også have været fristet, hvis jeg havde været der.
    En god måde at tilbringe en lørdag på :-)

    SvarSlet