onsdag den 3. december 2008

Æsken fra Indien

Jeg har fået en æske af min søde svigerfar. I hans øjne noget skrammel fra Indien. I mine øjne en sand skat. Inde i æsken bor et lille palads. Omhyggeligt udskåret i marmor. Min svigerfar havde det til at stå i et skab. Det kom kun frem da giveren i sin tid kom på besøg. Nu kommer inderen ikke længere og tjekker, at svigerfar har paladset til at stå fremme.. Så nu er det tid til at paladset og ikke mindst æsken, skifter ejermand.
Æsken står nu godt på mit bord....lukket med paladset indeni. Jeg er ikke sikker på at paladset overlever, men æsken skal nok klare den.

8 kommentarer:

  1. Meget smuk æske. Og en..hmm..anderledes dekoration indeni :-)
    Jeg er sikker på, at du nok skal finde på noget fantastisk at bruge den til.

    SvarSlet
  2. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  3. Puh hvor jeg snotter.
    Jeg stod bare lige op lidt og lagde nyt på min blog.
    Spændende om jeg er frisk til i morgen.

    Karen

    SvarSlet
  4. Tænk hvad man finde i skabe og skuffer hos nogen, som ikke aner, at de har en skat :-) Paladset er da rigtig fint, jeg er da sikker på, at du nok skal få tryllet lidt, og så passer det til et eller du har - det plejer du da nemt at kunne finde ud af :-) Æsken er bare helt fantastisk!!

    SvarSlet
  5. Sikke en smuk æske og indholdet er da bare en skat ude lige. Kan godt forstå at du forelskede dig i æsken.
    Merete

    SvarSlet
  6. Synes da der er noget helt fantastisk over at have en æske med et palads inden i. Hvem har lige det ;-) Meget smukt æske og helt "sin egen" med indhold.

    SvarSlet
  7. Det går en smule bedre i dag.
    Men jeg hoster helt vildt og det ligesom "sidder fast"....men med 1½ døgn igen MÅ det da blive bedre til mandag.
    Har klaret gæster i dag og en klipning og nu vil jeg lige sove lidt igen....
    Ja, i øvrigt...vi plejer at få kalkun i USA. Og det plejer så at forsætte alle jledagene, for ALT er STORT i Amenrika.

    Karen

    SvarSlet
  8. Sikke en æske, og så med sin egen historie bag.

    SvarSlet