lørdag den 28. februar 2009

Ny comfort-buks

Imens jeg venter på at haven tør op, har jeg syet mig et par sommmer-comfort-bukser. Sådan nogle der ikke strammer nogen steder. Det fede bomuldsstof er fra Stof & Stil. Der røg lige lidt ekstra ned i kurven da jeg var i Stof & Stil. Båndet med tekst "La mer" har jeg selv designet, og jeg købte det fordi jeg føler en vis forpligtelse, men også fordi jeg syntes det er blevet rigtig fedt. Jeg vil sy det i tøj og på bolig"dims" og bruge det når jeg pakker gaver ind. Stoffet "Noahs Ark" er så retrofint, at jeg bare måtte eje det. Svampebåndet er min rigtig gode kollega Karens værk, og er også sådan en vare der bare er så fed, at man kommer til at købe den uden at have nogle konkrete planer med den.

4 kommentarer:

  1. hvor er de flotte, er mønstret også fra stof og stil

    SvarSlet
  2. Det gule hus - nej mønstret er fra Onion. Jeg har syet efter det flere gange og det er mit yndlings-buksemønster lige for tiden.

    SvarSlet
  3. Tak, jeg har set bukse mønstrende igennem uden held og tænkte du selv havde ændret lidt. :-)

    SvarSlet
  4. Forhandler Stof&Stil Onion mønstre? De er virkelig fine, dine nye bukser. Jeg skal helt klart snart en tur i Stof&Stil igen. Tak for inspiration

    SvarSlet