søndag den 1. februar 2009

Nyheden i Formlandet.....

I fredags var jeg på Formland messe i Herning. Udover den sædvanlige følelse af et bo lidt for kikset, rodet og tilfældigt, fik jeg denne gang også en særlig gave. Jeg besøgte Turbanindehaverens lille fine stand. Minimega Papercrafts hedder Saras designbureau, der deltog på Formland messen for første gang. Jeg har i et stykke tid fulgt med på Saras blog, og var nød til at gå forbi og møde hende og se hendes flotte stilrene grafiske design. Jeg fik da helt lyst til at åbne en forretning, så jeg kunne sælge Saras postkort og gavepapir. Sara forærede mig to postkort fra kollektionen, som Anton straks kastede sin uforbeholdne kærlighed på, da jeg kom hjem. Drengen skal da have en hel æske!! Der kommer snart en ordre Sara.
Messen var ikke just overrendt. Jeg vil faktisk betegne den som værende lidt for "underrendt". Uha, som sådan en rask omgang finanskrise, dog kan få folk til at opføre sig voksent og civiliseret.
Mine kolleger og jeg nåede også lige omkring "speakers corner" for at hilse på Mille Fly, som jo nærmest er gået hen og blevet en slags kollega, idet hun efterhånden har holdt ikke så få foredrag i Stof & Stil´s butikker om boligindretning.
Resten af weekenden gik med at sortere indbo, pakke grimt indbo i sorte sække, flytte rundt på resterende indbo og komprimere det på bedste vis i skabe skuffer og andre rummelige møbler. Så nu føler jeg mig lidt mere ovenpå....... skal vist lige en smut omkring en blomsterhandel med en plovmand på vej fra arbejde i morgen.

5 kommentarer:

  1. Åh Camilla, ingen kan beskrive en messetur som dig :) Det er jo ligesom selv at være der! I weekenden besøgte jeg et hjem, som også fik mig til at tænke som dig. Så i dag skal jeg vist også i gang med overflødigt indbo :) Og det har jeg jo faktisk en del af...

    SvarSlet
  2. Årh, pjat Mette. Jeg har da aldrig set noget du ikke har brug for hjemme hos dig. Husk ting skal bare ligge længe nok, så får man brug for dem. ;-)

    SvarSlet
  3. SÅ hyggeligt at møde dig :) Og ja det var en flad fornemmelse med den messe. Jeg står der ikke om et halvt år igen :)

    SvarSlet
  4. Turbanindehaver - lige over. Det skal ikke være nogen hemmelighed at mine kollegaer og jeg er meget betaget af dine designs.....
    Der findes heldigvis andre græsgange end Formland.

    SvarSlet
  5. Jeg var også på Formland i fredag.
    Og vi snakkede også om at det var meget dødt og at der ikke var nogen særlige nyheder.
    Frankfurt var noget mere interessant. Men det er jo en noget længere tur at tage :-)

    SvarSlet