søndag den 29. marts 2009

I dag har det været forår

Det startede ellers som en rigtig tåget dag. Men pludselig brød solen frem og det blev en lun forårsdag. En af de dage hvor man tænker for første gang efter vinteren, at det dufter af forår. Dagen var oplagt til at bruge på at vaske for- og kældertrappe, og lige arrangere lidt forår foran hoveddøren.
Mit bredbladet persille er kommet godt fra start nede i kælder vinduet. Mon man skal plante sådan noget om i noget større, inden det skal plante ud engang når der bliver varmt nok?
Den røde basilikum er også godt igang.

4 kommentarer:

  1. Har lige set Claus Dalby i drivhusdrømme....bare jeg dog kom i gang i tide med planter....

    Ses i morgen

    Karen

    SvarSlet
  2. Hej Fru Foldager.
    Lækker forårsting ved hoveddøren. Jeg tror ikke du behøver at plante persille i noget større. Der er varm nok inden længe og den kan sagtens vente. Jeg har persille i drivhuset hele året, det kan du da også - bare husk at vande :)
    Måske skulle jeg snart komme forbi og tjekke dit persille ud selv :)

    SvarSlet
  3. Ja, det var nemlig super dejligt vejr! Super flot med de violer foran den hvide væg og zinkkanden. Dejligt billede.
    Det er så lækkert med forår og al den energi man pludselig får under huden.
    Kig gerne ind på min ret nye blog
    http://www.herhosmig.blogspot.com
    Hilsen
    Charlotte

    SvarSlet
  4. Ja mere forår kan det ikke blive. Jeg er slet ikke kommet rigtigt i gang i år men på mandag når teaterforestillingerne er færdige og der er ryddet op så skal haven have en tur og alting skal ordnes og regeres.

    SvarSlet