torsdag den 26. marts 2009

Praktisk pose

Jeg fik faktisk idéen forrige gang jeg var på messe i Paris i efteråret. Jeg så den ved et emballage firma og var helt vild for at eje den. Jeg gik faktisk så langt som til at fedte lidt for at få den foræret. Men sælgeren var ikke til at charme. Det var jo en messe, så den kunne ikke købes, medmindre man var villig til at bestille minimum 1500 stk.
Men den havde heldigvis indprintet sig på min nethinde, så det var en smal sag at lave en der er mindst lige så lækker. Den er god til at have i strikkekurven med alle småtingene, så som målebånd, skitse og blyant der ellers ligger og rasler rundt.
Jeg har lavet den i voksdug og småblomstret bomuld fra Stof & Stil. Den er helt uforskammet let og lave, og jeg har længe truet med at lave en hel stak i forskellige størrelser og mønstre. Jeg gør det her én af dagene...............

8 kommentarer:

  1. Godt ideen hængte fast i hovedet på dig....og hvorfor den gjorde det, forstår jeg godt!
    Det er lige den slags som kan bruges overalt og til alt, synes jeg. Og det gør jo bestemt ikke ideen ringere at posen er syet i smukke stoffer...

    SvarSlet
  2. Godt jeg kender dig der har lavet en til mig. Jeg skal menlig afsløre at jeg HADER at sy lynlåse i......så mærkeligt jeg slap gemmen 9 mrd. på Odense Fagskole og 5 år i Kolding uden at det blev opdaget...

    SvarSlet
  3. Ulla V - ja det er en fantastisk lille multipose.

    Karen - skulle det være en anden gang :-)

    SvarSlet
  4. 1500 stk. var nok lige i overkanten.

    Din version er meget smuk og romantisk.

    SvarSlet
  5. Sød og enkel... det behøver ikke altid at være så indviklet vel??

    SvarSlet
  6. Super god idé :) Den kunne også være lidt sej med legoklodser i, når man skal på besøg hos bedste, og skal have lidt legetøj med :) Jeg må i gang!

    SvarSlet
  7. Gitte - tak :-)

    adjohansson - nej vel.

    Mette - ja kom bare igang.

    SvarSlet
  8. Ih hvor er den fin - du kan måske lokkes til at lave en tutorial? :)

    SvarSlet