mandag den 23. marts 2009

Suttekæde - nu med orn'lig stil

Der kunne nærmest ikke være et mere belejligt tidspunkt for Anton, at smide sin suttekæde væk på. Moren fandt da lige noget moderigtigt bånd frem fra sit seneste "rive ned af hylderne" anfald i Stof & Stil. Det er jo rart at have lidt liggende. Der er ikke noget der er mere dræbende for den fri kreativitet, end mangel på lækre materialer - og gerne i rigelige mængder. Så det var ikke noget problem, lige at smække sådan en lille mode-strop sammen til drengen. Båndet har min rigtig gode kollega Karen designet. Og det findes også i rød/creme. Man burde lave nogle flere, så de altid matcher både sut og tøj.....eller man kunne også lave noget andet.

4 kommentarer:

  1. Ja, det er orn'lig stil! Og jeg ved også lige hvordan det skal udtales :) Den er rigtig fed!

    Jeg har også købt båndet, både i sort og rød. Ikke til suttekæder, men jeg finder nok et projekt, hvor de bliver uundværdlige!!

    SvarSlet
  2. Nej hvor er det fint det bånd og helt perfekt til suttebånd. Se det er orn`lig stil.

    SvarSlet
  3. Super til suttekæder. Det havde jeg ikke lige tænkt på var orn'lig stil....men helt sikkert ...det er det.

    SvarSlet
  4. Mette T - Ja man er jo årp fra norjyllan!

    Karin G og Karen - nemli' ja.

    SvarSlet