søndag den 5. april 2009

Hvis bare jeg kunne nå det inden vinter så....

...ville jeg strikke denne sommertop i bomuld. Den er så fin og jeg er desperat efter at eje den. Men pindene den skal strikkes på er så små, og jeg strikker så langsomt, at jeg ved allerede på forhånd at jeg ikke når at få den færdig inden jeg bliver træt af den. Desuden kan jeg overhovedet ikke ramme strikkefastheden. Overvejer at hyre en lejesvend.
Garnet er købt og både det og opskriften er fra Stof & Stil, hvor jeg selv har stået for designet. Opskriften og modellen på billedet, har min rigtig dygtige kollega Bente lavet.

5 kommentarer:

  1. Skøn top kan godt forstå at du gerne vil eje den, men man må jo yde for at nyde ik' :-)

    SvarSlet
  2. Jamen...du kan da godt....måske du ikke har tid nok nu, men den kan da fint bruges til efteråret også..
    Sagde hende der så rigeligt buger "lejesvende"...
    :)
    Karen

    SvarSlet
  3. Hvor er den bare fin.
    Mon ikke du når det inden vinter
    :-)

    Og så er dne jo klar til sommeren 2010 :-)

    SvarSlet
  4. en er rigtig sød, og hvis du ikke når den til denne sommer, kommer der jo én igen næste år ;-)

    SvarSlet
  5. Helle - jo så sandt så sandt :-)

    Karen - ja hvor var man uden lejesvende?

    Tine og Gitte - ja, den er vel lige så fin til næste år. Det er vel bare at gå igang.

    SvarSlet