torsdag den 23. april 2009

Kinesisk forår i maven

Hvem har egentligt bestemt at magnolien kun skal blomstre så kort?

Jeg får lyst til at trække i kimomo, male mig hvid i hovedet (nå nej, det er jeg jo i forvejen) og
snøre mine lange fedtmule-fødder ind i noget hvid trævl og brygge en kop grøn the.


Og nej, det er ikke kinesiske dåseøl i gaveindpakning. Det er kinesisk the, som jeg har fået af min gode kollega Anne, der har fået det foræret af en fælles kinesisk forbindelse. Anne drikker, til mit store held ikke the. Men det gør jeg. Og den variant jeg netop har prøvesmagt, var en grøn jasmin the. Normalt afskyr jeg grøn the. Men denne her smagte rigtig godt (jeg havde altså ikke snørret mine fedtmule-ski ind i toiletpapir imens).

3 kommentarer:

  1. Magnolias and cherry blossoms. Spring is in the air for you but here in Australia it is nearly time for the leves to fall because it is autumn. Cherrie

    SvarSlet
  2. Åh Camilla, jeg er så vild med dig :)

    SvarSlet
  3. Uhhh som stor te- fan er jeg dybt misundelig på det der te :0)

    SvarSlet