mandag den 4. maj 2009

Fødselsdagsgaven til mig fra mig


I går var det min fødselsdag. Jeg havde købt en fødselsdagsgave til mig selv. Minimega's postkort har længe stået på min ønskeseddel, og nu er de mine. Jeg bestilte 3 forskellige designs sammen med mine kollegaer Karen og Heidi. Det var smart, for så kunne vi dele og få lidt af det hele alle sammen. Og nu har jeg nok, så jeg kan beholde nogle selv, og stadig glæde andre ved at forære dem væk med en personlig hilsen i. Desuden er Anton vild med Minimega's motiver, så han skal nok også have ét - måske to, som han må kramme lidt på uden jeg bliver sur. Jo jo - drengen har god smag.


6 kommentarer:

  1. Hos os er det ikke børnene, men moderen der krammer kortene....for hvor er jeg dog glad for dem.
    Super initiativ.

    Karen

    SvarSlet
  2. Tillykke med din fødselsdag i går, og hvor er de da skønne de kort !

    SvarSlet
  3. Tillykke med dagen i går :o) .

    Og ... et fint design - kan godt forstå, du/I er faldet for det.

    SvarSlet
  4. Grattis!!!!

    Så fina! Vill ha!!!

    Kram Caroline

    SvarSlet
  5. Tak for fødselsdagshilserne :-)

    SvarSlet
  6. Jeg er også helt vild med de postkort . . . ret meget faktisk . . . har snart en hel pose fuld af dem :0)
    Har planer om at sætte nogle af dem i rammer, så de kan komme op at hænge - og nix ikke på et børneværelse, men i vores stue eller gang ...

    Forsinket tillykke !

    SvarSlet