mandag den 15. juni 2009

Mere frugt


To drenge pakker. Den ene er til William og den anden er til Carl Emil. Inden i er der hjemmesyede hagesmække i ubleget isoli med microfleece på bagsiden. Kedelige barselsgaver - men jeg er ret sikker på at de nok skal blive brugt og ende med at blive godt forvaskede. Jeg har snart syet 50 af disse fantastiske hagesmække. 20-30 stk. til Anton. Aner ikke hvor de bliver af. Men jeg så et andet barn oppe i dagplejen, med en af mine hjemmesyede på for et stykke tid siden. Hmm..... Resten er foræret væk som gaver.

Suttekæder kan man heller ikke få for mange af. De bliver nemlig også væk. Så nu er der indført en fast suppleant.

1 kommentar:

  1. Nej hvor lækre pakker, de falder helt bestemt i god jord! (Men godt, at jeg er ovre det der med hagesmække :)
    Fede suttesnore!

    SvarSlet