søndag den 19. juli 2009

Slut med ferie


Nu kører min ferie på de sidste timer. Det er trist, men det føles som om jeg aldrig mere skal hverken hygge, bage, sylte, strikke, sy eller slappe af. Det har været en dejlig ferie. Vi har omdannet haven til en mere civiliseret udgave af sig selv, og nydt det dejlige vejr.

I morgen starter hverdagen igen. Lige nu kunne jeg give mig til at tude over det. Men det ville måske også være lige barnligt nok.
I stedet vil jeg mindes en dejlig ferie med en kop grøn Kusmi Thé med jasmin. Théen er det eneste jeg købte med hjem fra Skagen.

3 kommentarer:

  1. Ja, sådan går det jo... Jeg har stadig sommerferien til gode, da vi først holder ferie om en uge. Jeg sender lige en pakke med et dyr i denne uge :) Er ved at lægge sidste hånd på opskriften... Nyd de sidste timer :)
    Knus Mette

    SvarSlet
  2. Kære du - Ro på...det bliver jo også godt på jobbet...ind imellem...te'en vilnok styrke dig, alene den fine dåse, den er i, gør jo sit tildet.
    Carry on - det går sgu nok.
    kærlig hilsen Lavendel

    SvarSlet
  3. Mette - uh det lyder meget spændende :-)

    Lavendel - ja, ro på. Det går sgu nok :-) Tak.

    SvarSlet