søndag den 9. august 2009

Gang i ny inspiration

I Stof & Stil kan man netop nu købe nye stencilskabeloner med både bogstaver og tal. Jeg er naturligvis helt solgt til dem, fordi jeg selv har stået for udviklingen af dem, og jeg har glædet mig til at de kom i butikkerne. Stilen passer rigtig godt til groft hør og bomuld.

Bogstaverne kan bruges til at lave initialer eller til at kombinere hele ord.


Skabelonerne er lavet af klar plast der kan vaskes og bruges et utal af gange. Bogstaverne koster 32,95 og tallene koster 19,95.


Nu ligger landet jo sådan, at jeg faktisk er gammel "tekstil-tryk-underviser-kloge-åge". Så jeg har da lige fundet min gamle værktøjskasse frem fra kælderen. Men mindre kan altså gøre det. Et lille stykke skumgummi er nok.

1 kommentar:

  1. Py ha godt man kan bare med lidt skumgummi....ellers var jeg da tabt.
    Jeg har købt sættet i ugen der gik.
    Måske en af aftenerne kan jeg komme i gang.

    Karen

    SvarSlet