mandag den 10. august 2009

Havde nær stukket ild til mig selv...

Endelig efter en god uges rejse fra det fjerne land - Sverige, er "Brormand NV-50" arriveret Ikast.
Jeg kastede Anton fra mig, da jeg kom ind ad døren og fik mand og hund sparket til side, inden jeg begyndte at bide og flå mig igennem papkassen der indeholdte min nye følgesven.
Og endeligt blev vi forenet. Jeg satte tråd i brormanden og lagde forsigtigt ud med en lige-ud-stikning. Hmm....undertråden opfører sig som en utilpasset ung. Tråder om. Hmm...problem ej løst. Tråder om IGEN..og IGEN...og IGEN. Hvad f..... er det for noget elendigt svensk lo...?
Kaster mig på sofaen imens jeg forsøger, at lade være med at selvantænde af arrigskab.
Mand kommer med gode råd og opmundring. Kaster mig igen over brormanden. Og pludselig er problemet løst. Det var da trådspændingen der fik undertråden til at danne frotté.
Nu ligger den kreative verden for min og brormands fødder. Jeg skal bare lige have noget tid..... Mon man også kan købe det billigt i Sverige, og i så fald, hvor lang er leveringstiden?

5 kommentarer:

  1. Tid er desværre det mest kostbare i verden nu....måske du alligevel kan købe en week end, når nu lige ugen er omme.
    Til lykke med brormand

    SvarSlet
  2. Hehe, lyder som en situation jeg kunne ha' været hovedperson i :) Kan være nok så tålmodig, men teknik skal k**** bare virke med det samme - også selvom jeg ikke har læst manualen ;) Er glad for at høre, at du fik styr på stumperne :)

    SvarSlet
  3. Søde Camilla - du burde være forfatter... Kæmpe Knus fra Ulla

    SvarSlet
  4. Det lyder som noget, jeg også kunne gøre.Så måtte lige grine lidt. Teknik nej ikke her. Det lader jeg andre om, så nupper jeg det filosofiske.
    God aften
    Birgitte
    http://11east.blogspot.com/

    SvarSlet
  5. Karen - enig. Jeg ser frem til weekend med brormand.

    Clemme - ja, manualer er for nørder og peditesse-ryttere. Det skal bare være logsik og virke med det samme.

    Ulla - Hej gamle svinger. Hvad laver du dog inde på det hersens indernet? Ja, forfatter - det er lige mig ;-)

    Birgitte - hørt. Skidtet skal bare virke med det samme.

    SvarSlet