søndag den 30. august 2009

Hæklet armbånd til BY GROTH kjolen

Vi skal til bryllup - UDEN Anton. Uhh jeg glæder mig. Ingen man skal skifte ble på i tide og utide, ingen der smider sig ned og skriger når det er mest upassende og ingen der smører sig selv og mig ind i mad osv osv...

Brylluppet holdes på Gl. Skovriddergård i Silkeborg. Behøver jeg at nævne, at der ikke er nogen i vores husstand der er voksne nok til at lade være med at kalde stedet for "Skovskidergården"?? Nå, men vi glæder os rigtig meget og mange forberedelser er gået forud.

Jeg har bla. i et par uger arbejdet på at finde passende beklædning til min efterhånden tunge graviditetskrop. Det skulle være noget festligt, elegant OG behageligt - mange krav. Men det er lykkes (syntes jeg selv. Hvis det bare selvbedrag er det også ok med mig) Billedet nedenfor er lånt fra BY GROTHs hjemmeside. Modellen kunne have været mig.... vi har i hvert fald både kjolen og hårfarven tilfælles. Min kjole buler lidt mere ud ca. midt på.








Accessories er prikken over i'et. Jeg har naturligvis hæklet mig et sølvarmbånd med en lille stofbetrukket knap til lejligheden. Total bryllupsklar.

4 kommentarer:

  1. Ah Camilla, den rigtig flot! Og armbåndet er helt rigtigt dertil! Nyd festen :) Bryllupper i jeres omgangskreds plejer jo ikke at være kedelige :)

    SvarSlet
  2. Mette - ja ik' - glad for at høre at du syntes den er flot. Jeg glæder mig til at tage den på til min store mave. Der skal nok blive fest i gaden. Dem der skal giftes er et af den par I sad sammen med ved vores bryllup.

    SvarSlet
  3. Du bliver stangsmart.
    God aften
    kh. Birgitte

    SvarSlet