onsdag den 12. august 2009

Mini patchwork - det er det de unge vil ha'

Et projekt udsprunget direkte fra hjertet. Mini patchwork - det måtte bare prøves.
En stak firkanter på 5x5 cm og min nye "Brormand NV-50", og pludselig har man en lap af mini firkanter, som aldrig nogen sinde bliver til noget større end en brødbakkeserviet. Egentlig ikke nogen særlig smart brødbakkerserviet. Men den kommer fra hjertet og den var sjov at lave. Sådan er det med så mange hobbies..... Ingen nævnt, ingen glemt.




2 kommentarer:

  1. Jeg synes nu at den er super flot...jeg kan rigtig godt lide at du har lavet den i brune toner.

    Det kunne væres så sjovt at lave mere patchwork. Indtil videre har jeg kun haft sølle resultater for år tilbage, samt en nylig lavet Baby Binky Bunny quilt.

    Men du inspirerede mig til mere....

    SvarSlet
  2. Jeg synes, at du er meget tålmodig og heldig med resultatet.
    kh.
    Birgitte

    SvarSlet