søndag den 23. august 2009

Perlestrikket bolerovest i Wool

Jeg har glædet mig til at tage denne vest i brug. Den er strikket i Wool fra Stof & Stil. Opskriften er ligeledes fra Stof & Stil. Broderierne er egen fri fantasi og ligeledes udført i Wool. Se model og garn i det nye Stof & Stil katalog der netop er udkommet.


Mille fleur sting og franske knuder....



Et lækkert nummer er prikken over i'et....

8 kommentarer:

  1. Naaaaajjjj, hvor er den lækker :) Kan godt forstå du glæder dig til at lufte den. Jeg har været i Stof og Stil idag, men mønstret på vesten må jeg have tilgode :)
    Den er rigtig fed, Camilla!

    SvarSlet
  2. Jeg ved jeg har sagt det da jeg så den....men her kommer det lige igen:
    Sådan en må jeg bare Ha' (ha' lavet...)

    Knus Karen

    SvarSlet
  3. Hvor er den sød. Ville ønske jeg var god til at strikke...måske skulle øve mig lidt mere. Du har forresten vundet det give away som jeg havde på min blog. Send mig en mail med din adresse, og så vil jeg sende dig præmien :)
    /Sarah

    SvarSlet
  4. Nej hvor er den flot. Jeg så godt mønstret da jeg var i stof og stil, men have slet ikke fantasi til at lave den så flot med blomster og nr. Wow for en kreativitet

    SvarSlet
  5. Karen - ja bare kom igang. :-)

    Dandylion - Den er ikke svær at strikke. En præmie. Ihh hvor spændende. Adresse er straks sendt.

    Det gule hus - årh bare lad vær'. Jeg overvejdede også at pynte den med yo yo'er. Men besluttede mig for uldbroderiet. Må vist lige lave én mere. Den er ikke svær at lave. Bare kom igang :-)

    SvarSlet
  6. Hvor er den fed. Den kan godt blive ret trendy.
    God dag
    Birgitte

    SvarSlet