lørdag den 22. august 2009

Retrostil til dukkesengen

Stoffet "Noah's ark" som jeg købte i Stof & Stil, fordi jeg syntes det var så fint, at jeg bare måtte eje et stykke. Er nu blevet omdannet til et fint sæt sengetøj til den lille dukkeseng, som jeg købte sidste weekend på Sunds kræmmermarked.



Jeg syntes det passer godt til elefanten Bodil - Anton er ligeglad om det passer til noget som helst. Han elsker bare at putte både Bodil og dukken Ruben i sengen. Jeg tror han bliver en god storebror.

2 kommentarer:

  1. Nej hvor er den blevet god! Kasper har også stadig en dukkeseng, men den bliver ikke rigtig brugt mere. Jeg beholder den vist mest for min egen skyld :) Måske skulle jeg også sy lidt nyt til dynen - for min egen skyld altså :)

    SvarSlet
  2. Mette - Ja for din egen skyld. Man kan jo heller ikke vide hvem der kommer på besøg af små piger og drenge. ;-)

    SvarSlet