mandag den 28. september 2009

Bolerovest med franske knuder


Jeg er så vild med fuglestoffet, som jeg tidligere har lavet lavendelfugle af, at jeg sagtens kan tåle også at se på en bolerovest med stoffet som foer og kant. Det er blevet til en vatteret lille vest, som nu kun mangler et hav af franske knuder, til at holde sammen på foer, fyld og yderstof, samtidig med at de giver det helt rigtige vatterede, quiltede udtryk. Stoffet har naturligvis ikke været vasket først, da det skal krympe lidt sammen om polyestervattet indeni. NB. Hvis vesten aldrig bliver hverken vist eller nævnt igen på min blog, er det fordi det er gået galt med hensyn til vasken.


7 kommentarer:

  1. Det er en fin vest, jeg synes, at de fugle gror på mig.

    (... og hvis den vest ikke bliver nævnt igen, har dine læsere BARE at holde kaje? :-)

    SvarSlet
  2. :) :) Åh Camilla! Den er rigtig fed! Og så snakker vi ikke mere om det...

    SvarSlet
  3. Flot vest. Håber det lykkes både med de franske knuder og vask.

    SvarSlet
  4. Jeg har lige klippet en vest i fuglestoffet - men jeg har nu vendt fuglene så de ikke står på hovedet ;-)

    SvarSlet
  5. Jeg vrøvlede vist igår... Då jeg gik igang med at sy, kunne jeg se at fuglene vender op og ned...

    SvarSlet
  6. Kære Camilla

    Hvor var det dog hyggeligt at møde dig i dag.
    Rigtig meget held og lykke med din fine mave.
    KH. Birgitte

    SvarSlet
  7. Anne - ja, det er bare at komme af sted efter et stykke ;-)

    Mette - tak og nix.

    Karin - krydser fingre.

    Karina - he he. Ja op og ned er ikke så vigtigt....i denne sammenhæng :-)

    Birgitte - i lige måde. Det var en rigtig god dag. Maven trængte til at hvile sig da den endelig kom hjem igen :-)

    SvarSlet