torsdag den 1. oktober 2009

Armbånds workshop i Roskilde

I går afholdte Stof & Stil i Roskilde armbånds-workshop for alle interesserede. Tre af mine kollegaer og jeg, stod klar med materialer og en hjælpende hånd kl. 10.00 - og det var en stor succes. Det var en rigtig god dag, hvor vi kom tæt på kunderne og hvor kunderne fik noget med hjem. Det var ren hygge. På billedet ses de typer armbånd der var mulighed for at lave. Der var et væld af farver at vælge imellem, men det var altid de lilla farver der var kø ved.
Tak for en dejlig dag til både kunder og butik Roskildes personale.

Fra oven: Hæklet armbånd i sølv, roleauarmbånd med tackling i patchworkstoffer, hæklet dobbelt armbånd i bomuld og sølv samt enkelt hæklet armbånd i bomuld og sølv. Alle lukkes med en lille stofbetrukket knap.

2 kommentarer:

  1. Ja jeg synes også det var en fin workshop i havde i Roskilde - vi havde desværre ikke tid til at sidde og hygge med et armbånd - men sjovt at møde jer og lige få jeres gode fif og nye ting med på vejen. Gode sælgere er i jo også, både Stine og jeg købte da knapper og kanpdims;0)
    Også Jeg er vild med fuglestoffet (købte lige noget i onsdags) det blev til detalje på en taske til en veninde i går.

    SvarSlet
  2. Karen Marie - godt at høre at I blev inspireret ;-)

    SvarSlet