mandag den 19. oktober 2009

Den lækreste hjemmestrikkede barselsgave

Babyen i min mave har allerede fået en barselsgave. En af de hjemmelavede endda. Er man ikke bare heldig, når en superdygtig strikker simpelthen bare ikke kan holde pindende i ro, fordi man har en baby i farvandet? Tæppet er strikket i Baby Wool, og er magen til det de små kronprinsebørn var svøbt i, da de blev bragt hjem fra sygehuset. Behøver jeg at nævne at tæppet ligger klar til at blive pakket i vores taske, som vi skal have med på sygehuset om ca. 1½ måned. Lidt royal har man da lov at være. Jeg er bare glad for, at sandsynligheden for at der står et hav af fotografer og journalister i forhallen når jeg skal hjem, er forsvindende lille. Men hvis der imod al forventning skulle stå et par stykker, så håber jeg at tæppe og baby tager al fokus, for sidst jeg forlod fødegangen, tog jeg mig bestemt ikke ud fra min bedste side.

9 kommentarer:

  1. Wauw hvor er det flot! Heldig baby, at blive båret i sådan et smukt tæppe! (Skulle man få en lillesøster... hmmm - nej, jeg tror jeg springer over :)

    SvarSlet
  2. Mette - he he, årh kom nu ;-) Så må du låne tæppet.

    SvarSlet
  3. Sikke en gave at få- det er smukt :-)

    SvarSlet
  4. Super smukt tæppe - men når babyen ikke skal bruge det mere, kan det vel bruges som sjal?

    SvarSlet
  5. Du er vel nok heldig at modtage en så smuk gave

    SvarSlet
  6. Losarinas mor - ja, er jeg ikke heldig.

    Marianne - nemli' ja :-)

    Unikarina - ja, sagtens. Jeg har mange planer med det allerede.

    Nynne - ja, hvor heldig har man lov at være.

    SvarSlet
  7. Dejligt at din baby ikke skal fryse når den kommer ud. jeg bliver aldrig træt af det prinsesvøb. Det er bare så sødt og smukt.

    SvarSlet
  8. Jeg er også så forelsket i dette tæppe, selvom der ikke er småbørn i vente i mit farvand. Det er vel ikke muligt at få et kopi af mønstret???
    Venlig hilsen Inger Lise

    SvarSlet