lørdag den 17. oktober 2009

En rigtig kop herre-the

Lørdag formiddag besøgte Dan, Anton og jeg for første gang butikken Te Galleriet i Fonnesbechsgade i Herning....det bliver helt sikkert ikke sidste gang. Uhm, for en masse lækre theer, kaffer, chokolader, rødvine og"ting på glas". Imens jeg stod med min lange næse og snusede til alle the'erne, besluttede Dan sig for, at vi skulle have en rigtig herre the, uden alle de der blomster og fims, som der ellers er i meget the. Det var helt ok med mig. Vi købte en klassisk Kusmi Earl Grey.

....og i en rigtig kop herre the, skal der selvfølgelig salmiak-lakrids sirup.

3 kommentarer:

  1. Det ser skønt ud!! Dejlig blog!

    SvarSlet
  2. Det ser lækkert ud. Jeg er sikker på at Flemse ville elske en god kop herrete uden for mange planter! :)

    SvarSlet
  3. Herrethe... mums det lyder lækkert. Jeg tror, jeg vil prøve den af. Så har jeg nemlig også en undskyld for at besøge min farvorit thebutik for at købe lakridssiruppen. Jeg kender nemlig lakridserne!!!

    SvarSlet