onsdag den 4. november 2009

Man skulle da være et skummelt skarn....

..hvis man ikke nyder bare en lille smule, at kunne sætte sig i sofaen med en kop latte, en hjemmebagt bolle med pålægschokolade, på denne vejrmæssigt, decideret fjendtlige dag. Jeg syntes faktisk det er rigtig synd for dem er er nødt til at gå udenfor i dag.
Om lidt vil jeg kaste mig over nogle af mine mange projekter jeg vil have overstået inden baby arriverer. Jeg tror jeg starter med at sy en ammepude.....eller en bæresele....eller små velour bukser...eller...

5 kommentarer:

  1. Det er spændende om sofaen vil slippe dig når du først har fået dig sat med latte og bolle. Det her vejr indbyder ikke til aktivitet. jeg fik dog samlet en halv skraldespand jord, blade og hundehår med en kost i dag, så nu mangler jeg bare at gøre køleskabet rent, så tror jeg at jeg kan sætte mig emd strikketøjet.

    SvarSlet
  2. Jeg synes da bare du skulle gøre det hele, altså både sofaen og så sy :). Det ER rigtig indevejr, jeg har været ude og det var MEGET koldt brrr :)

    SvarSlet
  3. Karin - jo, den slap mig igen og jeg fik syet en rigtig lækker ammepude. Foto kommer når solen engang står op igen og leverer noget lys man kan fotografere i.
    God fornøjelse med køleskabet og strikketøj (fornuftig rækkefølge ;-)

    Jeanette - ja, har man ikke bare lyst til at mure hoveddøren til?

    SvarSlet
  4. Du har helt sikkert fortjent det :) Så nyd du bare! Ja, færgeturen var ikke specielt morsom i morgen! Det gynger kraftigt i sådan en lille færge, og selvom det ikke hjalp en pind, holdt jeg godt fast i ratten hele vejen :) Og nu trænger bilen voldsomt til en vask, for bølgerne skyllede højt ind over os...
    Men i morgen har JEG fri, og så er der sofa til mig :)

    SvarSlet
  5. Mette - så er det vel nok heldigt at du ikke kører i capriolet :-)
    Rigtig god fridag.

    SvarSlet