fredag den 20. november 2009

Til juuuleeeballl, til julle julle julle julle jullebal....

Julemusikken er frigivet i radioen, Ikast city er så småt trukket i nissekostume og jeg har overstået første etape af "Julegaveindkøb 2009". Jeg mangler stadig lidt. Men med lidt forberedelse skulle det hurtigt være overstået. Jeg mangler bl.a. gave til hunden og til Anton's dagplejemor. Hunden kan få en af de gamle grillpølser der ligger i fryseren fra i sommer. Dagplejemoren vil nok helst være fri, så der må jeg virkelig være kreativ. Jeg "idé-lurede" (det er ikke ulovligt) hos byens smarteste (og dyreste) blomsterhandler. Der flere udgaver af noget jeg ikke havde set før. En siamesisk tvilling bestående af en gavekurv / sammenplantning / juledekoration. Sådan én fikser jeg da lige. Foto følger i tilfælde af et positivt resultat.
Imellemtiden kan jeg glæde mig over at halvdelen af min familie nu er sikret en julegave, som oven i købet er pakket ind, OG monteret med til og fra kort.

2 kommentarer:

  1. Aj hvor er du aktiv. jeg er kun lige færdig med kalendergaver til mine 5 unger. 3 af dem får hver dag. De store, der bor ude hver advent.Og fint pakket ind, det betyder meget!!

    SvarSlet
  2. Bare det var mig....
    Der kom også en bog til dig med hilsen til dig indeni i dag.
    Kig evt. forbi....ellers skal jeg bringe dig den en af de nærmeste dage i næste uge,

    SvarSlet