lørdag den 26. december 2009

Åh, glade dejlige jul

Jamen jamen, som man da kan for tiden. Der er barselsgaver og der er julegaver. Der er dejlig mad og gæster med godt humør.
Imens Gustav slår mave i sin vugge og Anton leger med sit nyerhvervede "Thomas Tog", så sidder jeg lige så stille og bliver helt lykkelig, over alle de lækre julegaver venner og familie har lavet eller udvalgt specielt til mig.
En elkedel af mærket Lacafetiere fra Dan, en kosmetikpung i lækker blød skind fra Mette og et par keramikøreringe fra min mor, er bare nogle af de mange mange fine gaver jeg har fået.

3 kommentarer:

  1. Lækre gaver. Elkedlen har jeg aldrig set før, men den ser usædvanlig fed ud !

    SvarSlet
  2. Ja, den elkedel er da bare super lækker! Så heldig du er! De øreringe kan da vist også pifte det mest kedelige sæt tøj op!

    SvarSlet
  3. Jeanette - he he, ja den er bare rigtig fed. Den fåes i mange flere farver, men kan ikke købes ved isenkræmmeren. Så vidt jeg ved forhandles den kun via kaffe/the butikker og på nettet.

    Huset i Hou - de pynter også på kedeligt hår ;-)

    SvarSlet