onsdag den 30. december 2009

F for farvel.... + godt nytår

Farvel til nisser og julestads og farvel til 2009. Et nyt år truer.....eller venter forude fuld af nye udfordringer. Det er som man tager det.

Jeg har kun én gang i mit liv haft et nytårsfortsæt. Det var i mine teenage år hvor jeg engang lovede mig selv at bruge flere penge på musik. Altså Cd'er. Det var dengang jeg kun havde 4 Cd'er og var pænt træt af at høre dem alle.
Jeg fik faktisk det efterfølgende år udvidet samlingen betydeligt.

Se det var et ordentligt nytårsfortsæt. Hvem har egentlig bestemt, at nytårsfortsætter skal være træls at leve op til. Det er som regel noget med mere motion og sundere livsstil. Uha, hvad skal det dog til for.

Mit nytårs fortsæt for 2010 skal være, at jeg vil hygge igennem og have det rart med alle mine drenge. Andet vil jeg ikke love mig selv for 2010. Og det er vel egentligt også det der er meningen med tilværelsen når man har små børn.

Godt nytår til jer alle....vi ses i 2010

8 kommentarer:

  1. Jeg havde en gang et nytårsfortsæt der var: "jeg vil have flere smykkegaver af min mand". Det var også et dejligt fortsæt :-)

    SvarSlet
  2. Åh, Camilla, hvor er det godt at jeg kender en ægte tekstilindkøber, de ved noget om sagerne :) Jeg tænkte også straks på dig, men ville ikke forstyrre dig :) Tak for rådet :)
    Og rigtig godt nytår til dig og din familie. Hvor er det et godt nytårsfortsæt. Personligt havde jeg tænkt det der med livsstilen og mindre dansehåndtag, men jeg tror jeg vil ændre det til noget i retning af dit påfund :) Og så har jeg jo også lige så mange drenge som dig :) Ja, på nær Villy, som jo er en hun...

    SvarSlet
  3. Det lyder som et rigtig godt nytårsfortsæt.
    Godt nytår!

    SvarSlet
  4. Hvor lyder det som et sundt nytårs forsæt, jeg har helt tænkt mig at droppe forsætterne i år da jeg altid får så dårlig samvittighed over ikke at holde dem.

    godt nytår

    Kh

    SvarSlet
  5. Jeg har aldrig haft nytårsfortsæt. Men ønsker for den nye år - jeg synes din med hygge er en rigtig god idé, som også kommer på min liste. Der står også kreativitet, møde nye mennesker, leve i nuet og være... Godt nytår til dig og dine

    SvarSlet
  6. Rigtig godt nytår.. Og fedt nytårsforsæt..

    SvarSlet
  7. Jeg ønsker dig et fredeligt, glædeligt og lykkebringende nytår.
    Kærligst, Mette

    SvarSlet
  8. Godt nytår. Jeg troede dit nytårsforsæt ville være at du ville være mere sammen med dine kolleger????
    Hi hi....nu har du da fri for os i LAAAANNNNGGGGGG tid.
    Godt nytår
    Karen

    SvarSlet