fredag den 18. december 2009

Foldager's Finest



Hr. Foldager har netop lagt sidste hånd på årets julesnaps produktion. Der er nu grundlag for det man på jysk nok ville kalde en orn'lig kæp i øret.

Valnødderne har ligget og sumpet i snaps i flere måneder, og er nu blevet filtreret fra og fortyndet efter yderst hemmelig opskrift. Etiketter er blevet fremstillet og de fine dråber er nu klar til at blive foræret væk eller serveret for julens gæster. Kan ske man mon snart fik lov at smage......?? Måske skulle jeg tage overtøj på og gå ud og ringe på, for at fremkalde brygmesterens lyst til at give en omgang.

4 kommentarer:

  1. Uha, det lyder som en god snaps... for de der kan lide det ;o)
    Min venindes far lavede også valnøddesnaps, da vi var små, kan jeg huske. Og de voksne elskede det!
    Flotte flasker.

    SvarSlet
  2. Mette b - ja, snaps er en rigtig voksn drik. Jeg holder mig til dild og valnøddevarianterne, da sådan en klassisk Rød Aalborg er ved at tage livet af mig.

    SvarSlet
  3. Nåeh, det var DERFOR bebsen skulle på NAN? Så mutter kan snapse den i fred :-) Ha ha.

    SvarSlet