mandag den 4. januar 2010

Camilla goes Dan Turell

"Jeg holder af hverdagen. Mest af alt holder jeg af hverdagen" .....har onkel Danny engang sagt. Det samme gør jeg. Efter en yderst begivenhedsrig måned, der har budt på bla. 1 stk. fødselsoplevelse med dertil hørende baby, 1 stk. juleaftens-arrangement, 1 stk. nytårsbal, 2 stk. fødselsdags-arrangementdeltagelse samt et ukendt antal barselsbesøgende og jule-tam-tam-oplevelser. Samtidig med at nattesøvnen ikke har været hel intakt siden d. 8. december hvor Gustav blev født, så har det været en ret hård måned.
Men nu skal vi slappe af. Dan er på arbejde igen og Anton er i dagpleje. Gustav og jeg skal nu prøve om vi kan finde den der rytme, som gerne snart må indfinde sig. Jeg foreslår at vi starter med at sove min. 5 timer ad gangen om natten. Han gjordet det faktisk i nat og jeg var frisk på at stå op kl. 6.30. Ja, jeg var faktisk allerede velsoigneret og på klædt da solen (endelig) begyndte at stå op.

2 kommentarer:

  1. Uden fester, ville vi ikke holde af hverdagen og vice versa.

    God mandag til dig :)

    SvarSlet
  2. Hverdagen er dejlig og som mette skriver, så eksisterer alting jo kun pga sin modsætning. Men der skal være flest hverdage for at vi husker festerne og begivenheder, der er anderledes. Dejligt hvis I allerede efter en måned kan få en hverdag. har lige mødt en nybagt mor, der ikke var vasket eller kommet rigtigt i tøjet da vi besøgte hende kl 13.30 om eftermiddagen. Det er synd for dem begge to. Håber de snart finder rytmen.

    SvarSlet