torsdag den 7. januar 2010

Nyt fra barsels-land - nu med strikketøj!

Bare fordi man har fået en baby, skal tilværelsen jo ikke gå op i gylp og dikke dik. Der er jo også strikkepine der skal betvinges. Og hvilken fryd det er, at sidde inde i en brændeovns-lun stue med en sovende baby ved sin side, imens man lige strikker noget moderigtig overskud til fremvisning i kommende mødregruppe. Om lidt tror jeg, at jeg vil smøre mig en hjemmebagt bolle og lave mig en dejlig kop te. Åh, det er fedt at være på barsel...he he.

10 kommentarer:

  1. Jeg fristes til at sige "gider du da lige klappe i" men okay, jeg holder mig til " fuck hvor er jeg røv misundelig, det lyder fantastisk" :)

    SvarSlet
  2. Hej Camilla.

    Det er dig vel undt, og tillykke med ham.
    Jeg er dog lidt misundelig over brændeovnen, vores er nemlig gået i stykker.
    Hilsen Kirsten (tidligere Stof og Stil, Odense)

    SvarSlet
  3. Du skal endelig bare nyde det for den tid går alt for stærkt. Og tillykke med ham.

    SvarSlet
  4. Ja det er en skøn tid - nyd til i fulde drag !

    SvarSlet
  5. Clemme - ja, er det ikke provokerende? ;-)

    Kirsten - hej igen :-) Tak tak. Uha, det lyder skidt med en brændeoven der er i u-du.

    Unikarina - ja det er pragtfuldt:-)

    Fru Westerskov - ja. Tiden flyver afsted. Jeg husker det godt fra min første barsel. Det er det hurtigste år i mit liv. Jeg husker på det hver dag og prøv er at nyde det så meget som muligt.

    SvarSlet
  6. Det er nemlig bare det bedste!! Har osse lige fundet pindene frem. Kan ikke strikke overhovedet, men nu skal det da bare læres altså!!

    SvarSlet
  7. Ja hold da lige..."...kunne jeg fristes til at sige. Og imens skal jeg også passe dine bladdamer (i timevis) på arbejdet?
    Nå men...misundelse er en grim ting så jeg holder mig bare til:
    "Vi ses på blog-hækle-træf-kursus" så snart jeg får noget på benene her i Jylland også.
    Hi hi...god aften med pindene og babyen og den varme stue.
    Jans nye iMac med 27" skærm er lige ankommet. Så jeg har også ro i stuen med hæklenål, brændeovn og KAT (lidt a la baby) på skødet....lige om lidt.

    SvarSlet
  8. Du fortjener det, søde :) Nyd det! :) Er du snart klar til barselsbesøg?

    SvarSlet
  9. - det skal være enhver mor velundt at nyde sin barsel. :-)

    SvarSlet