mandag den 8. februar 2010

Gud forbyde ledig cm3 !


I efteråret brugte Dan og jeg lang tid på at rydde op og smide alt det der overhovedet kunne undværes ud. Dette resulterede i at vi fik en lidt mere luftig tilværelse.....i hvert fald for en periode. Nu er vi nemlig begge to godt igang med igen at udfylde hver eneste ledig cm3 i boligen med diverse "fornødenheder" som vi så kan smide ud igen om 10 år. Sådan fungerer forbrugssamfundet jo. Vi har været på bogudsalg. Vi elsker begge to bøger, og vi må opmagasinere en stor del af dem i flyttekasser i kælderen fordi vores stue er alt alt for lille.

Ønske til kommende fødselsdag: ledig cm3 til flere fornødenheder.

3 kommentarer:

  1. Åh hvor jeg kender det.
    Her ryddede jeg en del op da jeg var gravid, men nu er der igen kommet en del ting til, som jeg slet ikke kan leve uden.
    Mon ikke der igen bliver ryddet op og smidt ud næste gang jeg bliver gravid!

    SvarSlet
  2. Kender godt det med de ledige m3. Vi har et hus på 180 m2, en tilbygning på 75 m2 samt en garage på 50m2. Der er fyldt op - og vi er kun 2 personer!!! Men det kræver plads at være kreativ!!!
    HAr lige ryddet op - har gjort plads til nyanskaffelser :o)

    SvarSlet
  3. Bella - jeg var også gravid i efteråret. Det er da lige strengt nok at man skal være gravid for at få ryddet op :-)

    Unikarina - ja kreativitet kræver masser af plads. Vi må bygge på i højden.

    SvarSlet