søndag den 7. februar 2010

Nyt til de kreative

Hvis der er nogen derude der ikke har opdaget at der er kommet nye kataloger fra Stof & Stil, så er her en lille reminder. Her under er et lille udpluk af de ting, som jeg først vil kaste mig over.....når jeg får tid altså. Måske engang når børnene er flyttet hjemmefra.

Der er stof designet af Minimega. Der er den fineste hæklede abe, en uro med klemmer, en sød drengebondeskjorte, en smart blå velourkjole med en fed rød stjerne, som jeg må have omsat til en drengebluse. Der er en strikket babytrøje og en jordbærhue, som må blive til en pige jeg kender. Der er et fint "Mom's creation" bånd til at sætte i nakken af hjemmelavede skatte, og fine filt "sten" puder og der er smart bånd til drenge. Uha, jeg får travlt.

5 kommentarer:

  1. Tak for din del af projektet.
    Jeg har bare SÅDAN en lyst il at du skulle med til Paris i morgen.
    Det må blive næste gang....please!

    SvarSlet
  2. Hej Camilla.
    Du bliver klogere :-)
    Jeg tror aldrig vi har kørt så meget "taxakørsel", som efter den store flyttede hjemmefra. Og når han vil låne bilen og køre selv, forventes vi at sørge for at den er ny-rengjort. Nu flytter den næste om 3 uger, så går det da helt galt.
    Jeg har lige hentet de nye kataloger, og jeg er meget stolt over at jeg slet ikke købte noget - altså ikke noget stof, endnu. Jeg købte et par mønstre og lidt "sutteklemmer".
    Du har ret, der er igen mange ting man bare må eje. Til de lange vinteraftner eller............
    Hilsen Kirsten

    SvarSlet
  3. Ja, det er et skønt katalog! Der er mange gode ting til drenge! Jeg er dog træt af, at abe-stoffet kun fås i lyse farver, når ens drenge stadig spilder, når de spiser. Men så er der jo heldigvis så mange andre lækre sager at kaste sig over. :-)

    SvarSlet
  4. Karen - åh ja, jeg ville også ønske at jeg skulle med. Hvis du ser min kuffert i lufthavnen er det fordi den er stukket af og er taget afsted alene.

    Agnes T - ha ha, ja det kan godt være at det aldrig bliver. Jeg har efterhånden indset at det med at få børn er en livsopgave af de mere længerevarende.

    Anne - ja Rom blev ikke bygget på én dag, men der er da lidt at vælge imellem til os med drenge.

    SvarSlet
  5. Har modtaget med posten, og drømmer om 1, 2, 3, 4, 5 fridage helt alene til nye projekter ;-)

    SvarSlet