mandag den 1. marts 2010

Give away, take away, hide away - SLUT!


Der var ikke mange der bød ind på brændeovnen i min give away, take away, hide away. Men der var heldigvis andre ønsker jeg kunne opfylde for nogle gæve læsere.
Der var jo som tidligere beskrevet intet krav om links og heller ingen lodder i denne give away. Det eneste der skulle til for at udløse en gave, var ren og skær slesk og fedteri overfor blogindehaveren.
Derfor er det velfortjent at følgende gaver nu bliver sendt afsted med posten.

Æske til Mette...

Armbånd til Bodil, som meget alternativt bød ind med slesk pr. sms. Det skal belønnes.

Suttesnor med elefant til Karina og Mikas....

Hæklet suttesnor til Carina og Elvira.

Jeg håber I bliver glade for de små gaver. I må meget gerne maile mig jeres adresser, så jeg kan sende gaverne til jer.

Tak fordi I har lyst til at følge med i og kommentere på min blog. I har i sandhed fortjent en præmie :)

10 kommentarer:

  1. Straks man har "dovnet den" er man gået glip af den mest fantastiske "give gave" ting.
    Nu er det jo også mig der SKYLDER dig en gave, så jeg behøver vist ikke fedte eller noget vel?

    Karen

    SvarSlet
  2. He he, du kan stadig nå at score dig en brændeovn ;)

    SvarSlet
  3. Nej hvor er du sød :) Og det er en rigtig fin æske, den glæder jeg mig til at modtage :) God idé med din give, take, hide away :)

    SvarSlet
  4. Hvor er den hæklede suttesnor sød... jeg har en lille niece, der bruger de der flade sutter, hvor der ikke er en ring til at sætte snoren fast i... Har du stødt på det problem????

    SvarSlet
  5. Det er nogle fine ting du har lavet.

    SvarSlet
  6. Hej Camilla

    Hvor er den fin, den glæder vi os RIGTIG MEGET til at modtage. Jeg sender dig fluks en adresse. God dag og tusind tak for din give away :-)
    Kh. Karina

    SvarSlet
  7. Inge - ja jeg kender godt sutterne med en rund "knop" i stedet for en ring. Der plejer at være huller i plastikken rundt om knoppen. Der kan man, hvis hullerne ikke er for små, sætte suttesnoren igennem.

    Karin - tak tak :)

    Karina - velbekom :) håber du kan lide farvevalget.

    SvarSlet
  8. Tusind tak Camilla! Den er bare så skøn :) Jeg tror den skal bruges til måske smykker... mælketænder? Nej, det er ikke ordenligt nok :) Hmm eller måske fine knapper... Jeg finder helt sikkert et perfekt formål til den - tak :)

    SvarSlet
  9. Kære Camilla. Så kom dagen hvor der lå en dejlig gave i Posten og hvor er den bare fin. Vi tog den straks i brug og farverne er skønne. Tusind tusind tak. Kh. Elvira og Karina

    SvarSlet