lørdag den 27. marts 2010

Flere gaver fra Faster Mette


Mette havde som sagt flere gaver med, da hun var på besøg i torsdags. En rigtig drengepude til lille Gusse. Og en herlig blæksprutte. Hun kan noget med små stykker stof den Mette. Og hvor er jeg heldig at mine drenge og jeg står på hendes gaveliste. Mette er et af de mest inspirerende mennesker jeg kender. Det er bare rigtig trist, at vi bor så langt fra hinanden. Men heldigvis kan jeg følge med i mange af hendes kreativiteter via hendes blog.

2 kommentarer:

  1. Ja, hende Mette er god.

    Rigtig god Påske til jer.
    Vi nyder et par dage i München.
    Skal du med til kreativt blogtræf i Silkeborg?

    Knus
    Karen

    SvarSlet
  2. Åh altså :) og så vil jeg bruge resten af min søndag, til at pudse min glorie og nyde al rosen :) Tak søde Camilla :)

    SvarSlet