onsdag den 31. marts 2010

Ramt af total god stil - igen

Så har kusinen med den gode stil været på spil igen (he he). Hun kender bare de fedeste steder på nettet når det drejer sig om lækkert øko-børnetøj. Gaven kom direkte til os med posten. Jeg flåede den op med det samme, selvom det er en dåbsgave til Gustav der skal døbes i påsken.
I pakken var også en lille pose lækre håndlavede bolcher. Uhm, det er bare prima service man lægger mærke til.

Prøv lige at se her. Ren økobomuld......umna numna, siger jeg bare.

¨


Jeg kan ikke vente med at spangulere byen tynd, med Gustav i klapvogn og nyt øko-outfit i forårssolen. Total lækker stil der. Tak Katrine og familie :)

5 kommentarer:

  1. Hvor er det nogle fine økosager, du har fået der. Rigtig god tur ud i foråret :)

    SvarSlet
  2. Mette T - ja, det er bare SUPER! :)

    SvarSlet
  3. Hvor fede økosager,-- jeg glæder mig til engang at blive bedste og kan gå amok i sådant noget lækkert tøj.
    Han bliver da en perle ude i samfundet.

    SvarSlet