tirsdag den 23. marts 2010

Sy selv Mei Tai bæresele

Planen var egentlig, at jeg ville tage et fint billede af mig selv med Gustav monteret i Mei Tai'en på maven. Jeg syntes ikke rigtig at Mei Tai'en kommer til sin ret, når den bare ligger fladt på bordet. Men der gik lidt cirkus i den da barn, mor, Mei Tai og Nikon stod foran spejlet, og alle blev kørt ind i kropsvarm gylp. Så  vi skred hurtigt videre til plan B.
Selen er rigtig nem at sy, og man kan spare rigtig mange penge ved at lave den selv. Til Anton havde jeg en dyr slynge, som aldrig rigtig kom i brug. Jeg fik ondt i ryggen af at gå med den. Det gør jeg ikke med denne sele, som både Gustav og jeg er meget glade for. Snitmønster og stof kan købes lige her.

6 kommentarer:

  1. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  2. AJ!
    Du har ret! Vi vil super gerne se den i funktion.
    Super fede farver.

    SvarSlet
  3. Moro, vi ble akkurat ferdig med vår første mei tai i dag. Vi gjør snart klart til et innlegg, men du har rett, den bør tas bilde av i funksjon:)

    Hilsen petunika Silje og Vibecke

    SvarSlet
  4. Faktisk var det din lækre madpakke til Anton, som jeg ville kommentere, for hvor er det bare en skøn overskuds-sag. Sådan en burde alle børn ha' med sig ;o)

    SvarSlet
  5. Kristine - jeg lover at jeg prøver igen :)

    Silje og Vibecke - Uh, hvor spændende. Jeg glæder mig til at se jeres version.

    Anette - det er så nemt når drengen bare ELSKER rugbrød. Og så er det jo heldigvis det sundeste brød man kan spise :)
    Fed blog du har :)

    SvarSlet
  6. Fin blog, og fine sager du laver. Har straks meldt mig som fast læser, for dine kreationer vil jeg gerne se mere til ;o)

    SvarSlet