mandag den 29. marts 2010

Totalt lækre røjsere

I dag har drengene og jeg holdt påskeferie.Børnehaven har lukket, så jeg har sat alt ind på, at underholde Anton (ellers laver han ballade/skaber sig som én der har mistet et ungdomshus). Vi var på strøgtur og købte fine nye gummirøjser til smartsakken.

Han var så lykkelig for dem, at han kun lige med nød og næppe lod sig adskille fra dem, da han skulle i seng.
Jeg husker selv engang, da jeg som barn havde fået en fantastisk fin, dyr og total smart (set i 80'er perspektiv) dynejakke. Jeg sov med den tæt ved min side, imens jeg med armen stukket ud fra dynen, holdte om det ene ærme.

3 kommentarer:

  1. Hvor er de bare fine - viste slet ikke at bundgaard lavede gummistøvler?
    Ville de passe godt til en smal fod?

    SvarSlet
  2. Bella - det vidste jeg heller ikke. Men man kan jo snuble over genialitet. Anton har ikke specielt brede fødder. De sad godt på hans fod fordi de var lavere over vristen end de andre modeller, som var meget høje.

    SvarSlet
  3. :) Faktisk har jeg lige puttet Kasper - i sine fine nye Converse-agtige gummisko/støvler :) Om lidt sover han, og så befrier jeg hans fusser for lidelsen :) Glæder mig til vi ses mandag...

    SvarSlet