lørdag den 17. april 2010

Helt alene i mørket.....med Johnny Depp (fnis)


Jeg har været i biffen og se "Alice i eventyrland". Fuldstændig mutters alene. Og når jeg siger mutters alene, mener jeg ikke bare uden nogen jeg kendte. Jeg MENER fuldstændig ødegårdsagtig alene. Jeg havde hele salen for mig selv. Først var det lidt skærmmende. Især da lyset blev slukket. Jeg overvejede at bede om at have døren på klem. Men så blev det egentlig ret fedt. Jeg tog for eksempel mig selv i at slukke for min telefon. "Næ nej, hvis jeg får lyst til at tale i telefon under filmen - så gør jeg det saft spil'me".

Jeg sad for første gang i hele mit liv med fødderne oppe på ryglænet foran mig. (Jeg havde naturligvis taget skoene af, rebelsk dydsmønster som jeg er). Jeg var fuldstændig fri for at overhøre lamme kommentarer, indånde andres kropslugte og døje med folk der skulle ud på toilettet. Det eneste jeg savnede var faktisk pøblens kropsvarme omkring mig. Det var en anelse køligt at sidde der helt alene, kun i selskab med Johnny & Co.

Men filmen var god. Jeg holder meget af historien om Alice i eventyrland. Jeg kan huske den fra da jeg var barn. Og jeg holder også pænt meget af Johnny. Pirat eller hattemager - det spiller ingen trille, bare kom med ham.

9 kommentarer:

  1. Hvor lyder det bare fantastisk og skæmmende!
    Gid jeg havde modet...

    SvarSlet
  2. Hvor er du sej... men med Johnny Depp ville jeg måske også kunne holde det ud ;-)

    SvarSlet
  3. Nej hvor underligt - altså at der slet ikke var andre! Men fedt at de spillede filmen for din skyld :) Var farmand barnepige? :) Fedt Camilla :)

    SvarSlet
  4. Har også set den - dog ikke alene ;-) Synes det er en skøn film og så er jeg vild med Johnny Depp e.g. i Chokolad.....

    SvarSlet
  5. jeg er en kylling og havde nok valgt at liste ud igen ;-)

    SvarSlet
  6. Jeg håber sådan, det var en lille sal, Camilla

    SvarSlet
  7. Cool... Det må ha' været en fed oplevelse. Jeg hader nogle folk snakker og skramler med slikposer. Jeg oplevede en gang hvor 2 fyre på rækken foran snakkede, skramlede med slikpsoer og masser af øl - jeg kunne mærke irritationen fra mig selv og alle de andre. Pludselig blev det for meget for "pæne" mig... jeg lænede mig frem og fremsagdet et meget HØJT og LANGT shysssssss. Der var ikke nogen tvivl om hvad jeg mente - og det andre i salen var på nippet til at klappe, så lettede var de over, at der endelig var én, som sagde noget... Der blev ro - og min sidemand (en potentiel kæreste) var på nippet til at liste ud, fordi han var flov!!!

    SvarSlet
  8. Bella - ja når man nu ikke er til ekstremsport, så må man jo finde på noget andet.

    Mette b - ja ik' ;)

    Mette - ja, de sagde at filmen ville køre bare for mig, så det benyttede jeg mig af.
    Farmand passede afkommet, så det er hans tur til at gå i biffen næste gang.


    Gitte - ja, han skal bare blive ved med at lave film.

    Angelika - næ nej. Ind i mørket med dig hvis du får chancen engang.

    Bodil - he he. Ja, det var den lille sal :)

    Unikarina - ja, det slipper man helt for når man er helt alene. Men så har man jo heller ikke den potentielle kærste ved sin side, og så er det jo desværre lige meget ;)

    SvarSlet
  9. Du har ret, han er bare guf :0)og det er en god film :0)

    SvarSlet