søndag den 16. maj 2010

Flere hjemmesyede stjerner

Det er faktisk ved at være et par uger siden jeg syede denne undertrøje til Anton. Det var min mening at sy en hel stak, men det blev ved tanken. Det var simpelthen for udfordrende for min fintfølende tålmodighed, at sy de der ribkantebånd på. Jeg besluttede mig for at købe undertrøjer i stedet. A-Z havde drengeundertøj til den provokerende pris af 10,- per del.
Ok, det er jo også bare undertøj. Det er vel ikke nødvendigt at være hjemmesyet på den lækre, måde mere end én dag om ugen....?? Så må jeg jo bare sørge for at det er den hjemmesyede undertrøje han "tilfældigvis" har på, når han skal til lægen og i svømmehal. (Ha ha, din paphat...lægen er sgu da ligeglad)

12 kommentarer:

  1. Sådan nogle ribbånd er da også totalt til at få pip over :-)

    SvarSlet
  2. Wauv den er lækker! Stoffet er da helt fantastisk og hvor er den flot syet! Hvor har du fundet stoffet?

    Kh. Tine

    SvarSlet
  3. Den er sød. Har også syet nogle t-shirts til mine drenge af den stof.
    HVor er dine ribkanter flotte

    SvarSlet
  4. ps som vest med en hvis langærmet under er den nu også sød.

    SvarSlet
  5. Hvor er den flot, men jeg kan godt følge dig i, at det er irriterende med de ribbånd. Men så må du nyde ham i svømmehallens omklædning :)

    SvarSlet
  6. ea-o - ja, man kommer helt til at svede.

    Tine - Stoffet er nemlig bare rigtig fint. Det fåes i Stof & Stil i flere farvestillinger.

    Jeannet - tak :) Ja udenpå med den. Rigtig god idé :)

    SvarSlet
  7. Mette b - jeg slæber straks barnet i svømmeren ;)

    SvarSlet
  8. Ha ha det er så morsomt, det med lægen og rent tøj.
    Jeg arbejder på et plejehjem, hvor de fleste syntes det med 1 bad om ugen er ren overdrivelse :-))
    Nå men en af mine damer skulle have lyttet på sine lunger og da jeg så fortæller hende det, siger hun promte: Så skal jeg have rene underbukser på. (det får hun hver dag)
    Hilsen
    Susan

    SvarSlet
  9. Susan - HA HA, tak for et godt grin. Min mor har også arbejdet på et plejehjem og kan fortælle lignende sjove historier :)

    SvarSlet
  10. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  11. Hyggeligt med en lille snak forleden :) Håber du får en klaring på fødselsdagsmaskinen. Det er en rigtig sej undertrøje. Hvor har du båndet fra, med den lille stjerne? Du fik jo alligevel ret i det med stjernerne, da du insisterede på stjernedesign hos Stof og Stil til drengene, hva? :)

    SvarSlet
  12. Mette t - stjernebåndet er også fra Stof & Stil. Jeg har faktisk selv designet det :)

    SvarSlet