mandag den 3. maj 2010

Hip hurra det' min fødselsdag

Og se engang hvad jeg har fået af Dan og drengene!!!!!


..og med denne fantastiske bog fra min mor, så ved jeg godt hvad jeg skal lave i dag.

Hende her har sendt en håndarbejdsgave, som jeg selv får fornøjelsen af at udføre. Det trænger jeg også til. Tak :)


Bedst som Anton sad ved morgenbordet og blev lidt små tvær over at det ikke var ham der havde fødselsdag, dukkede der en lille Anton-pakke op. Hvilket straks fik ham på andre tanker. Tak faster Mette.


Nå men jeg må smutte. Jeg har lige noget jeg skal have æltet og rørt sammen.

16 kommentarer:

  1. Tillykke med fødselsdagen.
    Skøn gave. Sådan en står også højt på min ønskeseddel. Ha en dejlig dag.
    Kh. Malene

    SvarSlet
  2. Tillykke med fødselsdagen, som jo er begyndt rigtig dejligt.
    Jeg håber solen vil skinne på dig i dag. KH Mette

    SvarSlet
  3. Tillykke med fødselsdagen. Hvor er du heldig at du har fået drømmemaskinen. Håber du får en rigtig god dag.
    Knus

    SvarSlet
  4. 1000 x tillykke med dagen.
    Det er da nogle super lækre gaver du har fået.
    Håber det bliver en rigtig dejlig dag.
    Kh
    Kristine

    SvarSlet
  5. Tillykke med fødselsdagen.
    Den gave er jo lækker med lækker på ;)
    SÅdan en ønsker jeg mig også - jeg måtte jo "nøjes" med blenderen til min fødselsdag ;)
    God fødsels- og bagedag ;o)

    SvarSlet
  6. Tillykke - tillykke med fødselsdagen. Så fra nu af - bagerbrød, nej tak.
    Hav en god dag
    Ingerlise

    SvarSlet
  7. Endnu en gang tillykke med de 25 (igen igen igen :-)). Det er så dejlig at blive 25....... Og sikke da en absolut topfed gave fra drengene (her mangler jeg lige en drømmesmilie - jeg vil også have sådan en lækkersag).
    Krammer fra Kusinen

    SvarSlet
  8. Hvad man ønsker skal man få ....
    Stort tillykke med fødselsdagen.

    SvarSlet
  9. Tillykke med dagen.Håber du må få en dejlig dag

    SvarSlet
  10. tillykke med dagen - og god bagelyst

    SvarSlet
  11. Tillykke med fødselsdagen. Lækre gaver:)
    Kh. Malene

    SvarSlet
  12. Hjertelig tillykke. :)) Maj er en skøn fødselsdags måned...

    Og en heldig kartoffel er du i hvert tilfælde. Vidunderlige gaver!

    Hav en fortsat god dag.

    SvarSlet
  13. Hej Camilla.
    Hjertelig tillykke med fødselsdagen.
    det var dog en fantastisk "overraskelse".
    Kh Kirsten

    SvarSlet
  14. Stort tillykke herfra -både med fødselsdag og køkkenmaskine :-)

    Håber du har haft en dejlig dag!

    Kh. Mette

    SvarSlet
  15. Stort og forsinket til lykke med fødselsdagen.
    Tak for din søde kommentar på bloggen.....jeg svaner også jer.
    Men....de er nu vildt søde både søstrene og brødrene der hvor jeg er kommet hen.

    Karen

    SvarSlet
  16. Tillykke med fødselsdagen !!! Dejlig gave du har fået.

    SvarSlet