mandag den 24. maj 2010

Skål i have-nisse-tis

Ja, så blev det sommer for en kort bemærkning. Godt jeg lige nåede at anskaffe mig et par nye solbriller. Det var som om mine 4 år gamle solbriller pludselig var blevet alt for små. Men jeg ser virkelig åndsvag ud med kæmpe moderigtige solbriller, så jeg måtte finde mig et kompromis og endte med dem er fra "Profitoptik" (eller Profiloptik som de kalder sig selv)

Vi har været i Lalandia i weekenden (sammen med resten af Jyllands børnefamilier), så der var godt gang i de nye solbriller. Det var brand hyggeligt. Især den lune fredag aften blev nydt med grillmad på terrassen, sammen med svogre og svigerinder og andet godtfolk. Det blev indtaget op til flere flasker "have-nisse-tis" (red. hvidvin) og det var bar' en riiiigtiiig hyyygggelig af'tn ;)
Søndag blev vores sæsonkort til LEGO land brugt for anden gang. Nu hvor vi var på de kanter. Det var bare r.. koldt til at starte med. Vi besluttede os for at droppe de medbragte madpakker til fordel for noget saloon menu i westernafdelingen, for simpelthen at komme ind i læ for den grimme polarvind der hærgede parken. Men vejret blev bedre efter indtagelse af western-menu, og endte faktisk med at blive helt hæderligt.
Dejligt med at fri-mandag ovenpå en dejlig begivenhedsrig weekend.

2 kommentarer:

  1. I kommer da til at overrende Lalandia i denne måned :) Vi ses på fredag!

    SvarSlet
  2. Hej Camilla.
    Da du er en´af dem, som jeg med stor glæde og fornøjelse følger hver dag, har jeg udvalgt dig til, at deltage i den lille blog leg. Se nærmere på min blog. God fornøjelse

    SvarSlet