fredag den 4. juni 2010

Hu-hej hvor det går

Uha, jeg har haft alt for travlt her den sidste uges tid. Vi har blandt andet været i Lalandia.....2 gange. Først med Dan's familie, dernæst med min. Virkelig hyggeligt begge gange. Men nu tager vi altså lige en pause fra badelande og minigolf.
Gustav og jeg har desuden været i IKEA og Stof & Stil, med to af mine rigtig gode kollegaer. En rigtig dejlig dag, men nøj hvor var jeg træt om aftenen. Gustav tror jo stadig at det er livsnødvendigt at spise om natten. Jeg har læst at børn over 6 måneder ikke har nogen ernæringsmæssig grund til at spise om natten, så jeg er temmelig utilfreds med situationen. Han bliver nemlig 6 måneder d. 8. juni. .....6 MÅNEDER - ARGH!!! Min barsel er snart slut!! Vi må da håbe at Gustav holder op med at spise om natten, inden jeg starter på arbejde igen til september. Ellers går det da vist hen og bliver lidt anstrengende at holde sig vågen hen på eftermiddagen.

Af kreativiteter har jeg udover at motionere min Kitchen Aid røremaskine i henhold til Meyers Bagebog, lavet fine fine armbånd. Der opstod lige et behov for noget nyt tingel-tangel, og da jeg har læst engang at folk på barsel tegner sig for en relativ stor del af gennemførte internethandler i dette land, fandt jeg straks dankortet frem og handlede lidt fornødenheder ind her.

3 kommentarer:

  1. hahahah, det overrasker ikke at det er barslende som bruger flest internet-kroner. Jeg har i hvertfald gjort mit til at ´få hjulene i gang´

    SvarSlet
  2. Fede armbånd - og fed side, der kunne jeg da også nemt få et par ideer :)

    SvarSlet
  3. Husmoder - ja, vi gør det for samfundet skyld ;)

    Mette t - ja, det gik også helt galt for mig.

    SvarSlet