mandag den 28. juni 2010

Jamen drengen er jo et geni!

Jeg har længe haft det på fornemmelsen. Men nu er jeg helt sikker. Gustav er intet mindre end et geni (hvis du spørger mig altså). I dag har han bevist det ved, at sidde på gulvet helt selv for første gang, og spille xylofon til Dizzy Mizz Lizzy. Det er allerede helt tydeligt, at han spiller efter gehør på sin lille ko-xylofon. Jeg mener vi har en guitar stående i kælderen. Den skal jeg da vist snart have fundet frem. 


Jeg forsøger jo at give mine drenge en bred musiksmag. I denne uge er der altså Dizzy Mizz Lizzy tema. Sidste uge var der klassisk tema. Jeg er helt sikker på at Gustav foretrækker Dizzy. Det ses tydeligt på drengens engagement. Udover at spille xylofon, har jeg har lært ham at spille luftguitar på grydeske. Han hvinede af fryd, imens han kastede sig bagover i vild grydeskes-solo. Hvor var det at man kunne få indmeldingskema til det der Mensa?

7 kommentarer:

  1. Han har fremragende musiksmag, ham Gustav :)

    SvarSlet
  2. Sikke da en aldeles fremmelig lille fætter Gustav vi har der - og thumbs up til hans foretrukne musiksmag:-)

    SvarSlet
  3. Det er godt med en musiksmag der er fastlagt tidligt....og talent har han helt sikker :)

    Fortsat god solskinsdag.
    Karen

    SvarSlet
  4. Han skal da direkte på musikkonservatoriet!!! :)

    SvarSlet
  5. Han er bare genial, ham den lille Gustav.

    SvarSlet
  6. Hahaha! Hvor er han skøn!

    SvarSlet